Måndag

En till dag bakom mig som hemvårdare. Arbetet är bra och omväxlande, trevliga kollegor och jag trivs. Tar dock på lite extra att vara nykomling, då man hamnar  att hålla reda på vilket sätt en och var klient har sina rutiner. Jag börjar nog minnas det mesta, men har nog en hel del luntlappar!
Så blir det fotbollsträningar ikväll… Känns faktiskt välbehövligt att få motionera, jag känner mig lite seg efter den ganska så stillsamma helgen. Har bara ätit och ätit känns det som. Bra att komma igång!
Jepp he var he. Nu tar jag kväll från allt datarelaterat, och istället öppnat nyaste lantliv. 
Kommentera

