Fyndat

Jag beställer väldigt sällan hem saker på nätet. Och jag menar väldigt sällan! Men nu kunde jag inte låta bli, då jag kikade in på Hööks hemsida och märkte att de hade så bra rabatt där. Och det är ännu mer sällan som jag visar upp vad jag köper här på bloggen. Men nu kan jag inte riktigt låta bli! 

Dessa grejer är påväg hem till mig just nu:

Har länge letat efter chaps i min prisklass. Kunde äntligen köpa då de var nedsatta!
3,5 m grimskaft. Det här blir bra… *hemlighetsfull*
Sätesskydd för bilen, mycket lättare att ta på och av än dessa vanliga…
Och till sist så kunde jag inte låta bli att beställa hem dessa underkläder, helt utan sömmar!  Har hört mycket bra om dem.
Kommentera

