Fick ett erbjudande

Eftersom jag är med i Buzzador, får jag nu som då erbjudanden på olika kampanjer. Ni som inte vet vad Buzzador är, kan klicka HÄR och läsa mera. Kort kan jag säga att allt är gratis, och man får pröva på olika produktnyheter och göra små rapporter vad man tyckte. Sist jag var med fick jag hem en låda med Dove intensivbalsam att pröva på och dela ut…

Idag fick jag ett erbjudande att gå med i Valios Profeel kampanj… Denna var rätt intressant eftersom produkterna faktiskt skulle lämpa sig bra hos oss med sitt höga proteinvärde och mindre kolhydrater… Hoppas att jag får prova på dessa produkter!

One thought on “Fick ett erbjudande

Kommentera

