Söndag för hela slanten

Dagens program har hittills bestått av morgonskift på jobbet, morsdagsfirande och tämjning av unghäst med varierad framgång. Nu sitter jag här i soffan och känner mig ungefär så här:

(Bilden lånad från google)



Orsak 1: Min bästaste sambo L iväg på sin första arbetsresa för i år. Husmonteringssäsongen har börjat. Så helgerna blir high-priority igen. Man blir verkligen bortskämd med att se varandra jämt och ständigt.
Orsak 2: Stavas tre bokstäver, behöver jag nämna vilka? *PMS*


Så det var min söndag det. Känns ändå rätt okej att vara ensam just nu, eftersom jag är så trött efter att ha umgåtts aktivt hela dagen med sömnbrist som extra krydda. Imorgon kväll blir det fotbollsträningar. Dagsprogrammet är ännu oklart. Kanske ha städdag? Eller kanske börja på med lite läkemedelsräkning? Lånade en bra bok med sånt av L’s syster som är sjukskötare. Vädret får bestämma.

Men nu blir det tjejfilm utan Ben&Jerrys. Bitterfi**an loggar ut.

Kommentera

