Tur!

Då jag kollar runt på Vilas hemsida bara för skojs skull, slår tanken mig: Min klänning är inte till salu där mera. Jag köpte nämligen Den Perfekta Festklänningen för ett par veckor sen i Kokkola. Det var halvt ett impulsköp, hade först googlat klänningar, hittade Den, konstaterade att det var som om jag själv skulle ha ritat upp den själv, och följande dag slirade jag iväg till stan och hämtade hem skönheten. Är stejn-nöjd! 


Och idag konstaterade jag vilken jäkla tur jag hade, eftersom klänningen är slutsåld på både Vila, Nelly, Bubbleroom och i affären i stan. Perfekt för sommarens kommande examensfester, bröllop och andra finare tillställningar! Detta är den första klänningen jag känner mig 100 % bekväm i. 
Här kan ni beskåda underverket jag pratar om, jag tycker att den är perfekt! Den är lite mörkare i verkligheten. Förresten, tipsa mig gärna om vilken färg på skorna som skulle passa bäst! Har visserligen svarta sandaletter med träklack, men vet inte riktigt om det blir för dystert…



Modebloggen har uppdaterats det igen. Här råder i alla fall variation; på eftermiddagen om silikonfogar och på kvällen snackar vi mode! 🙂 God kväll på det!

Kommentera

