Torsdag

Ojdå, snart är det helg. Med lite tur kommer älskade L hem redan ikväll. Annars blir det imorgon. Jag längtar så efter honom. Ska bli riktigt skönt att få flytta hem till sig igen. Var dit igår en sväng för att kolla att allt var okej och redan doften i lägenheten fick mig att längta dit. Vid oss doftar det rentvättade kläder. Tror att doftljusen med doften ”nytvättad bomull” har hjälpt till lite. Det hade jag helt glömt bort, men påmindes av det strax jag kom innanför dörren.

Bild lånad från Google.

Nu ska jag passa på att njuta av solen lite och koka mat. Sen senare ska jag bege mig till främands hos I i stan. Ha en skön torsdag!

Kommentera

