Lördag

Har själv haft rätt mycket på sista tiden. Inträdesförhör i Vasa, besöka moffas avdelning på sjukhuset, jobb och annars bara rätt mycket. Jag och L har knappt sett varandra annat än nattetid. Och då sover man ju. Hursomhaver är det ju lördag idag. Min corolla är i skick på nytt och jag ska snart gå iväg och hämta den. Observera ordet gå. Det är ju inte alla som har verkstan på gångavstånd.

Efter lunchen ska jag och S besöka hopptävlingarna de har vid Kvikant, i stan. Är ju alltid intressant! Misstänker att hoppfebern kommer att slå till riktigt ordentligt idag, som så många andra gånger. Vad ska ni göra idag?
Här har vi en duktig Nedervetilbo. (i 135-klassen om jag inte har fel!)
Önskar en trevlig lördag åt er alla!
Kommentera

