Vad hände?

Det där med träningen. Tittar man tillbaka ett år i tiden så var jag en hejare på det där med att träna. Flera gånger i veckan höll jag på. Nu har jag haft paus på tre veckor och så var det ju den där fotbollsträningen idag. Mina lungor ville bara spränga. Så sjukt dålig kondition som jag har i dagsläget har jag inte haft sen yrkesskoltiden. Hu!

Efter en dryg timmes intensivt pass så sitter jag här hemma i soffan och bannas och flåsar. Samtidigt som jag är glad över att jag klarade det och inte svimmade, spydde eller någonting liknande.

Imorgon blir det kvällsskift och före det ska jag ta en stadsrunda. Det är länge sen. På onsdag har vi utsjungning och hoppas på bra väder eftersom den skall äga rum i mormors och morfars fina trädgård intill Kronoby å. Och hästarna ska såklart få vara med där ute. Vid regn kör vi bara där via och fortsätter vid kyrkan.

Nu ska jag försöka förbereda mig på lite vigsellåtar till M&M’s bröllop i juli… Sköt om er!

One thought on “Vad hände?

Kommentera

