Uppstädade

Måste bara lägga upp denna bild. Jag och L bytte ju alltså i lördags om från sjukhuströja och Blåkläder, till en lite finare utstyrsel. Känns ju lite ovant och sådär. Mommo tog denna bild då vi stack oss in till henne efter bröllopsfesten.

Hemkommen från jobbet är jag också för ikväll. Imorgon kommer även mannen på bilden hem från ytterligare en arbetsresa och jag slipper vara gräsänka. Känns bra. Här har ju nog funnits att göra men tvåsamheten är klart bäst. Nu ska jag svepa ihop någonting ätbart och därefter hitta sömnen. Imorgon är det morgonskift som gäller och en rätt bråd dag väntar känner jag på mig.

One thought on “Uppstädade

Kommentera

