Julklapp i augusti

Mycket riktigt, jag köpte mig ett par vinterstövlar i skinn och fårull, från Rieker. Sökte hela förra vintern efter just ett par som dessa, men har man storlek 38 så finns det en risk att rätt många andra har samma storlek. Usch vad jag frös om fötterna förra vintern! Men nu blev det ändring på den saken! Och detta var enligt mig själv en investering. Äkta skinn håller, det är prövad sak.

Som äkta modebloggare jag är *harkel*, så bjuder jag på en bild. Skorna är lite rödbrunare i verkligheten.

Julklappen som kommer att rädda mig från många urinvägsinfektioner i vinter då jag ska cykla till sjukis!

Kommentera

