På dagens meny

 Detta recept prövade jag på idag och det lyckades riktigt bra! Sällan man hittar recept som fungerar på första försöket.

Och egensinnig som jag är, modifierade jag receptet en aning:
Istället för det ljust vetemjöl använde jag mig av semlemjöl, fullkornsmjöl och lite havregryn, som jag mätte upp ”på höögt”. Jag ersatte även sirapen med houng och tillsatte en nypa fänkol, för att få lite mer smak. Och så använde jag mig av min hushållsassistent, annars får det vara 🙂

Morotsbullar i långpanna

http://www.kokaihop.se/widget/recipe/morotsbullar-i-langpannaSe fler recept från Fibrotjejen på kokaihop.se.

 
Kommentera

