Frågor och svar

Anna ställde fem frågor som jag tänkte svara på. 

1. Vad skulle du inte kunna leva utan?

 Här finns inte bara ett svar. Men tydligt och klart min sambo L. Han har ett otroligt tålamod och får mig alltid att skratta då han tycker att jag behöver det.
Jag tror att mitt liv även skulle bli rätt meningslöst utan min bil. Jag menar ju inte att jag uppskattar själva bilen – den är liten och ful, men att kunna ta sig från punkt A till B är viktigt då man vill bo på landet.

2. Om du bytte identitet med en film- eller bokkaraktär, vem skulle du vilja vara?

Brad Paisley föreslog min kämppis N. Frågan är rätt knepig, men Carrie Bradshaw vore ju inte helt fel! Eller Bella Swan.
 

3. När är du som lyckligast?

Kräver lite längre svar. Då livet rullar på, jag har mina nära och kära runt mig, jag kan fokusera på det jag vill och jag gör det jag vill.
Ett bra exempel är då jag sitter på hästryggen och får samarbetet med hästen att löpa smidigt.
Även bastubadande i gott sällskap efter ett träningspass.
Att se hur en svårt sjuk patient får glimten i ögat och skrattar för en stund och man känner att man lyckats
Att äta god mat.
En kväll på villan i Krombi.
Då man känner hur problemen släpper och man kan sträcka på sig.

4. Nämn en livsvisdom du vill dela med dig av.

Att inte ta sina nära och kära för givet. Inte alls för att måla fan på väggen, men olyckan kan vara framme när som helst. Skiljs aldrig som ovänner och somna aldrig osams!
Besök mor- och farföräldrar då du är i hemtrakterna. Ta vara på tiden vi har.

5. Vilket är ditt absoluta favoritplagg?

Mina G-star jeans. Utan tvekan. Skulle gärna äga flera par, men kanske då plånboken är tjockare. Passar min kroppsform perfekt!

Utmanar Marlene, och Cecilia att svara på följande frågor ifall det finns tid och ork:

1. Hur ser din framtid ut ifall du får bestämma fritt?
2. Välj en maträtt du måste äta varje dag, i en månads tid.
3. Vilken hobby/sysselsättning betyder mest för dig?
4. Du skulle få 10 000 €. Vad gör du?
5. Vad är gör du för att få upp humöret en sämre dag?

4 thoughts on “Frågor och svar

  1. Skriva mina svar redan före ja läst dina men di va fövånansvärt lika 😉
    å appropå ingenting, di har turkosa klackaskor vi halonen, (iaf enligt annonstidningen som kom ut fö vårens å sommarens kläder), å di va int ens nå dyr, du kan ju fa å si å prov om du vill 😉

    Gilla

Kommentera

