Hemma.

Tänk vilken lyx att äntligen få bo på ett enda ställe, istället för på två. Har tidigare sagt att Snåre är hemma och Vasa är Vasa. Men klart jag kommer att sakna Finlands soligaste stad. Vännerna, centrum, strandgatan, klassen, sjukis…

Livet i sig har varit en härlig blandning av studer, tenter, inlämningsarbeten, jobb på helger och andra röda dagar, fantiserande över framtiden, långa lördagslänkar i gott sällskap och kvalitetstid med sambon. Nu varvar jag ner lite, har endast den kommande praktiken att koncentrera mig på. På måndag börjar jag med sådana uppgifter jag inte tidigare prövat på – spännande! Gillar läget.

Det var dagens korta uppdatering, jag nämnde ju tidigare att ni som läser inte ska vänta er inlägg lika ofta som tidigare, jag tror att det får gälla tills vidare. 

Kommentera

