Det där med håret

Jag är bara så trött på mitt hår, som bilden kanske uttrycker det. Jag har just plattat det och använt lite hårspray…

Tjockt och ostyrigt. Tråkig färg. Otroligt elektriskt. Inte rakt och inte alls lockigt. Blir bara ännu mer ostyrigt om man klipper det kort. (Saken är prövad.) Det är absolut lättast att bara göra en hästsvans. Längden räcker bra till nu i alla fall. Tjockt hår är egentligen fint, men då borde det vara antingen rakt eller självlockigt – inte mitt emellan och olika på olika ställen av huvudet.


Bad hairday – yes it is!
2 thoughts on “Det där med håret

  1. Tips från coachen! 🙂
    Köp bra(!) schampo å balsam, då utgör du en bra grund att jobba med. Det är mitt bästa tips för ”bad hair day everyday” – syndromet. 😀

    Gilla

Kommentera

