Nilkkurit

Som den äkta fashionista jag är, beställde jag ett par näpna skor åt mig. Har länge letat efter en modell med under 10 cm hög klack (”bara” 8,5 cm), som man kan bära med både jeans en fredagskväll eller då man skall vara lite stiligare. Rätt mångsidiga alltså. Har ju varken råd eller utrymme att äga femton olika par skor. Fick just ett textmeddelande att skorna kommit på posten, så imorgon hämtar jag dem!

Det var dagens mycket givande uppdatering. Känns ärligt talat som om jag inte riktigt har tid eller lust med bloggen, eftersom det är många andra bollar i luften just nu som praktik, skolarbeten, praktikarbeten, födelsedagar, examensfest, tent, you name it!

Over and out.

Kommentera

