Äntligen! 

Ska bara snabbt säga hej! Bjuder på två screenshots från min instagram.


5 thoughts on “Äntligen! 

  1. Åh så härligt att hon faktiskt finns nu, grattis (det är nog typ tionde gången jag stopplar in här men kom mig för att kommentera först nu haha)! Hoppas allt e bra å att de går framåt! 🙂

    Gilla

    • Oj, tack! ☺️ Hon fick komma upp till avd igår och mår trots sin tuffa start (navelsträng runt halsen bl.a) jättebra! Bebisar är så sega! Vi övar mest på att amma och att få in alla rutiner och mönster, de e mer utmanande än man tror, men har familjerum (rekommenderar), så vi kan hjälpas åt!

      Hur e de själv? Några tecken ännu?

      Gilla

      • Okej, va bra att hon mår! Vi ska nog försöka få familjerum vi också, man vet ju int alls hu de kommer va där, men känns nog vettigast i vilket fall att ta de om man får. 🙂
        Nja. Igår trodd jag nånting var på gång, men imorse var det som vanligt bara. Bf+2 idag, men jag mår ju så bra så de går ingen nöd på mig. Hon kommer då hon är redo, och skönt att få må så bra så man kan tänka så också! ^^

        Gilla

Kommentera

