15 fakta

Erkänner på en gång, jag älskar listor! Här är 15 lite otippade fakta!

1. Jag hatar då besticken i besticklådan är fel väg! Jag går alltid i smyg och ändrar dem ifall nån annan plockat ur diskmaskinen. De ska ligga in i varandra! Kan även ibland gå och ändra i mina föräldrars besticklåda. Tvångsbeteende…?

2. Jag har otrolig skräck för levande fiskar. Även lite för icke-levande. Skulle aldrig klara av att rensa en fisk!

3. Jag har även fobi för döda djur. Jättekonstigt med tanke på att jag är världens megadjurvän! Klarar knappt att se på ett dött djur utan att rysa.

4. Jag har däremot inte alls skräck för människokroppen, klarar av att vara med om vad som helst, t.ex. operationer. Tycker det egentligen är helmysko med tanke på de två föregående punkterna!


5. Jag är utbildad husbyggare och har jobbat inom byggnadsbranschen över ett och ett halvt år. Så här såg jag ut då!


6. Jag har väldigt många ärr. De flesta har kommit under byggnadstiden.
7. Jag älskar att vara ute i skog och mark, men är skitskraj för björnar.


8. Jag har sovit väldigt dåligt i hela mitt liv. Jag skulle antagligen vakna då en nål tappas på golvet.

9. Jag älskar vattenmelon. Älskar!

10. Jag tror (eller vill tro) på ett liv efter döden, trots att det inte är enkelt. 

11. Jag skulle vilja ha en labrador/goldenretriever, två-tre hästar, kanske några höns och två alpackor! 

12. Jag kan inte blåsa tuggummibubblor. Jag har övat, tro mig!

13. Jag har spelat gitarr i flera band. 

14. Jag irriterar mig ibland på småsaker. Som t.ex. Traktorpulling. Ingen aning varför.

15. Jag är allätare då det kommer till musik, favoritgenren är dock rock och hårdrock i alla dess former. Jag har dock lite svårt för techno och en del rap.

Och till slut en smickrande bild på hon som skriver.

Kommentera

