Mina favoritbloggar just nu

Här har ni dem:

Blejk, Fejt & Fab – Ellen skriver så underhållande och det mycket har en gnutta humor. Plus i kanten för feminism och att hon ofta tar upp viktiga samhällsfrågor. 

Carola Ekman – Gillar mest då hon tar upp känsliga ämnen och då man får läsa igenom kommentarerna! En väldigt underhållande blogg om man frågar mig!
Isabella Löwengrip – Hon må vara uppvuxen på ”gräddhyllan” men står bakom en mängd bra åsikter och är en sjukt duktig businesskvinna.
Linn Jung – En till favorit, mest på grund av viktiga ämnen hon tar upp.  Dessutom är hennes språk en verklig 10:a.
Sara Rasmus – Ärligt om mammalivet, precis så som jag vill ha det. Älskar bloggar utan krusiduller.
Nästan För Lycklig – Amanda kan verkliga sätta ord på känslor. Vissa av hennes texter har nästan gett mig rysningar.
Majas Hus – Maja har bloggat länge. Hon kan det där med att få en text om egentligen ingenting att bli riktigt underhållande och alltid med en point. 

One thought on “Mina favoritbloggar just nu

Kommentera

