Snabbupdate

Vi har haft en helt okej natt (Med okej menar jag totalt 6 timmar sömn uppdelat på två-tre gånger). Daniel är just nu till bageriet och hämtar Ronjas tårta inför imorgon. Mamma och pappa var här igår och hjälpte till med städning och sånt, vilket var uppskattat. 

Det där med håret, jag kom på att det är över ett halvår sen jag var till frissan. Oh my. Min utväxt är såpass stor att det nästan ser ut som det är ”meningen”. Risigt och tunnt har det också blivit. Får försöka fläta ihop det till nånting skapligt imorgon, trots att jag verkligen är världens sämst på att göra frisyrer på mig själv. Tänk om man kunde göra dessa på sig själv: 

… Det är nog överkurs för min del. Tur att jag har en plattång och en burk hårspray, det kan ju nästan se festligt ut i jämförelse med mitt vardagshår som nästintill liknar dreadlocks, haha. 
PS. Inget fel på njurarna. Jag är endast 25-åringen med förstadie till gallstenar. Fin titel.

Kommentera

