Höstlistan

Listmänniskan i mig jublade då jag såg att Carola hade utmanat läsare att göra den här listan. Here you go!

  1. Vad kommer du äta i höst? Känner på mig att det blir en hel del kvark med bär.
  2. Vad kommer du dricka i höst? Kaffe i mängd och massor. Och citronvatten.
  3. Vilken blir din favoritmöbel i höst? Soffan är och förblir antagligen min favoritmöbel.
  4. Vilket klädesplagg kommer användas flitigast i höst? Min fjällräven kebjacka.
  5. Hur kommer den typiska höstdagen se ut?Långa vagnlänkar i bra väder, mycket amning, kaffedrickande i sällskap av vänner och egna familjen. Sådär lagom mycket program.
  6. Vad kommer du läsa i höst? Vauvalehti som jag beställt, bloggar och förhoppningsvis någon bok.
  7. Vad kommer vara din största förändring i höst? Att jag är hemma och att få rutiner i den typen av vardag. Är själv jättedålig på rutiner.
  8. Vad kommer vara din största utmaning i höst? Hösten är inte min favoritårstid, så det blir väl att handskas med mammatröttheten när mörkret tar upp en allt större del av dygnet.
  9. Vad är det bästa med din höst? Höstkläder och att det är roligare att göra vagnlänkar då vädret är lite svalare.
  10. Vem kommer du mysa under filten med i höst? Nå prov giss, höhö.

 

Kommentera

