Pannfebertermometer

Jag jagade nästan bokstavligen Daniel till stan igår för att köpa en bättre febertermometer efter att Ronja fått sina 3-månadersvacciner. Varför kråta på med en vanlig febertermometer då det finns såna här? De har dessutom blivit betydligt billigare än då de först kom ut på marknaden. Det är åtminstone min filosofi. Jättesmidigt att mäta feber med då hon sover, utan risk för att väcka henne. Nå, det var dagens reklam.

fcd4735b-3cde-40f0-afda-df9d904c9260

Bild från Google.

 

Sen ska jag tala om för er vad som verkligen gjorde min morgon: Linn Jungs blogginlägg om att må bra och sånt. Ids int recensera nånting här, gå in och läs det istället. Mitt i prick.

Kommentera

