Hårförvandlingen

Ska kort presentera mitt nya jag. De första bilderna är hur håret innan färg och klippning såg ut. Och jag hade ju det nästan alltid i hästsvans på grund av håravfallet och annars bara mammalivet. Långt, råddigt och nött. Utväxten var typ 10 cm.



Sen lite bilder hur det blev. Vi hade i 2 olika bruna nyanser i slingorna samt en kall nyansering av topparna. Färgen i roten var väldigt nära min egen, vilket gör att jag inte får en ful utväxt om en månad. Det blev tyvärr jättedåliga bilder pga. kvällsbelysning, men ni kanske ser en viss skillnad. Skulle säga att mitt hår numera är ljusbrunt-mellanbrunt, med kontraster och kalla toner. Har fortfarande rätt långt hår, trots att över 10 cm togs bort. Jag var nog inte riktigt där ännu, gällande ännu kortare hår. Men nu är jag nöjd! Håret funkar – både öppet och i hästsvans. Perfekt!

2 thoughts on “Hårförvandlingen

Kommentera

