Ålderskrämpor

Ibland kan man inte annat än skratta. På grund av att detta år varit kantat med en hel del kroppsligt strul i rätt tråkiga former, kan man inte riktigt ta det på allvar då det en vacker dag hittas en jäkla knöl på insidan av min underarm, troligtvis en ganglion. På ren svenska är det alltså ledvätska som läckt ut och bildat en sorts cysta. Helt ofarligt och inte ens speciellt störande. Märkte detta av en slump. Detta är en följd av överansträngning, artrit eller ålderdom (ingen källa på det, allt ur mitt huvud denna gång). Och så en bild på denna vackra skapelse.



…Så bra försök att skrämma upp mig kära kroppen min, men denna gång blev jag inte speciellt skrämd eller obekväm. Tacohej! 

PS. På tal om taco:  Idag testade vi att äta tacoshells men de skulle jag verkligen ej rekommendera. Klottigt värre. Köksbordet såg ut som från en slaktscen. Typ.

Kommentera

