Tänder som spökar?

Vilken katastrof även den här natten blev. Ringde min mamma och nästan bölade då klockan var kring åtta. Jag har sovit en timme inatt, i ungefär 10 minuters intervaller. Ronja har gråtit, gnällt och bökat hela natten. Däremellan har jag försökt amma henne i hopp om att vi skulle somna. Tror Ronja har sovit någotsånär räknat i timmar, eftersom hon har förmågan att flaxa på och sova på samma gång… Så slog det plötsligt mig att det kan vara hennes tänder i övre käken som ska börja spricka? Enligt vad jag googlat så är det faktiskt möjligt redan, trots att hon är knappt 6 månader. Hon fick ju de två riskornen i nedre käken för ett par veckor sen… Det skulle kännas lättare om man hade en orsak till problemet. Idag skippar jag simhallen och tänker sova istället, då vi ändå åker till mina föräldrar. Verkligen guld värt att ha den så nära.

Kommentera

