Att inreda perfekt. Eller inte.

Här har vi verkligen i-ländernas i-landsproblem. Köpte lite ljusbollar vid byns S-Market. Bra utbud för att vara en liten bybutik, eller hur? Men vad ska man göra med batterifacket? Ska det bara hänga och slänga där? Ska jag såga ett hål i väggen och stoppa dit det och kamouflera över det med en bit överbliven tapet? Skojade. Tror vi nu bara får leva med det helt enkelt. Men inte är det snyggt.

I-landsproblem nummer två: Har sett alla avsnitt av Grey´s Anatomy. Nu hamnar jag att vänta ända till januari före serien fortsätter. Måste hitta på något substitut, men det kan bli svårt. Ack, dessa hårda motgångar. Nu väntar jag på att R ska vakna så drar vi iväg till mina föräldrar.

2 thoughts on “Att inreda perfekt. Eller inte.

  1. Jag har några batteridrivna ljusslingor här hemma och dom hade med sig en liten påse i neutral färg som man ska ha batteriluckan i. Lite finare, men lite störande de också. Jobbiga problem alltså…

    Gilla

Kommentera

