The Freak List

Snor den här listan av Elin, listälskare som jag är. Here we go!

1. Har du ett namn som bara din familj kallar dig?

Mest blir det Becca, men ibland slinker Beccus med då min mamma pratar om mig. Låter lite som någon reslig hannoveranarhingst. Haha.

2. Har du någon ovanlig/konstig vana?

Säkert många. Börjar direkt tänka på att jag är rätt slarvig och lämnar saker efter mig som gör att jag städar procentuellt väldigt mycket i onödan eftersom det skulle kunna förebyggas. Störande, jag vet.

3. Har du några konstiga fobier?

Alla som känner mig vet att jag är löjligt rädd för fiskar. Jag borda ta itu med det eftersom det skär sig lite med den min vildmarks/vattenälskar-image, men vill helst slippa. Nummer två är att jag hatar att spy. Fick nästintill panikångest då jag t.ex. hade gravidillamående och visste att jag snart skulle spy. Hemskt.

4. Vilken sång älskar du i hemlighet och sjunger när ingen hör?

Tror knappast att jag älskar någonting i hemlighet, men nynnar ofta på John Mayers låtar här hemma.

5. Vad stör du dig på hos andra?

Folk som smaskar. Folk som nyser eller hostar rätt ut.

6. Har du några nervösa vanor/ vad gör du när du blir nervös?

Ovisshet gör mig nervös, men jag antar att det är rätt allmänt. Att köra bil i jättedåligt före med en lastbil framför mig och en bil envisas att köra så nära bakom mig att jag ser förarens näshår, är också situationer som får det att vändas i magen lite. Håll avstånd gott folk.

7. Vilken sida av sängen sover du på?

Får jag föredra så blir det på vänster sida, men eftersom jag ofta sover med Ronja bredvid mig blir det lite som vi råkar ha lämnat henne.

8. Vad var ditt fösta gosedjur och vad hette det?

Jag har ingen aning vilket som var mitt första gosedjur, men många hade jag och älskade dem. Har dock ett minne av en grå katt som hängt med så länge jag kan minnas, som jag kallade Randik med K. (Don´t ask.)

9. Har du något som du ofta säger åt andra att göra men aldrig gör det själv?

Plock baket de tå du gaar!

10. Vilket håll står du åt i duschen?

Med ansiktet mot munstycket.

11. Vilken är din favoritmat som är ”dåligt” men du älskar att äta det iaf?

Tror det är någon form av hamburgare, t.ex. Amarillos eller Pedrinas. Åh.

Kommentera

