Babyshower

Det har varit ovanligt mycket program den senaste tiden. Igår hade vi ställt till en babyshower åt Matilda, som antagligen är den av mina vänner som jag känt längst, ja praktiskt taget hela livet. Det var den andra babyshowern för min del i år. Jag känner mig verkligen rik av att ha så många nära vänner.

Vi höll till i hennes barndomshem, vilket var en väldigt bra idé eftersom deras hus är så rymligt och ändamålsenligt. Ronja fick vara hos mina föräldrar så länge, de bor bara ett stenkast ifrån. Jag gick runt i huset och bara tog in alla barndomsminnen som verkligen sköljdes över mig. Det här huset har jag praktiskt taget växt upp i.

Det som också var lite extra med den här dagen var just det att Ronja var ifrån mig längst tid vad hon hittills har varit. Från klockan 13.30-19.30 var jag på showern och kilade endast en gång iväg till mina föräldrars och ammade henne. Det hade gått riktigt bra där, hon trivs verkligen med min familj vilket känns så bra.

Kommentera

