Tio ovanliga fakta

  1. Jag har inte sett Titanicfilmen. Skojar inte.
  2. Däremot älskar jag Forrest Gump.
  3. En natt för sisådär tio år sedan vaknade jag under min säng, med ridbyxorna på mig. Det är den enda gången jag vet om att jag gått i sömnen.
  4. Jag brukar ofta läsa om grejer Wikipedia, läser om allt från puebloindianer till djuphavsgravar. Jag älskar fakta mer än en 10-åring.
  5. Jag pratar ofta jättefjantigt med Ronja, sådär som jag inte skulle börja prata om jag fick en bebis. Fniss.
  6. Jag har kört min pappas Fiat Uno till skrot, den första vintern jag hade körkort.
  7. Jag har överrörliga leder. Inte så roligt alla gånger. Det är helt onödigt att jag stretchar, det kan till och med försämra allt.
  8. Jag har alltid varit smygintresserad av lokalpolitik.
  9. Jag har rest rätt lite, på grund av både tidsbrist och för lite cash.
  10. Är sämst på att måla med vattenfärger, det ser ut som en treåring skulle ha varit framme.
2 thoughts on “Tio ovanliga fakta

Kommentera

